چگونگی قرار دادن فایل در جم فایل (برای فروش هرچه بیشتر)

0 0

دسته بندی: آخرین اطلاعیه ها بازدید: 1764 تاریخ: ۱۴۰۰/۷/۲۰

 اعتماد سازی در فروش محصولات چه تاثیری دارد ؟

در خرید اینترنتی ارائه تصویری روشن از فایلی که فروخته می شود (توسط عکس و توضیح کامل) می تواند اعتمادسازی خوبی برای خریدار ایجاد کند و باعث افزایش فروش گردد.
 

فرضا اگر لازم هست درمورد تعداد صفحه های فایل یا لیست مطالب یا قابل ویرایش بودن یا غیرقابل ویرایش بودن خریدار مطلع شود بهتر است در توضیحات محصول ذکر کنید.
 

ارائه اطلاعات باعث خرید بهتر مشتریان می شود و شک و سردرگمی مشتری را کم می کند. ارائه این توضیحات همچنین باعث بیشتر سرچ شدن در اینترنت و در نتیجه فروش بیشتر می شود.

حال اگر شما 10 فایل را با بی حوصلگی برای فروش قرار دهید و به دلایل ذکر شده در بالا، این 10 فایل خواسته های شما از کسب درآمد اینترنتی را تامین نکند، خود باعث عدم رغبت مجدد برای آپلود فایل های جدید و عدم افزایش درآمد ماهیانه از فروش می شود.

دقت فرمائید که هرچه فایل بیشتر (همراه با توضیحات جامع) برای فروش داشته باشید، درآمد شما بیشتر خواهد بود.

 

برای فروش بیشتر چه کارهایی انجام دهیم؟

هرکدام از موارد زیر در فروش بیشتر شما تاثیر مثبت خواهند داشت:

1-  در سایت ها و وبلاگ ها و انجمن ها فایل های خود را معرفی کنید (لینک فایل هایتان را قرار دهید) بطور مثال اگر فایل های شما تخصصی هست در انجمن های تخصصی مرتبط محصولاتی که دارید را معرفی کنید و لینک فروشگاه را قرار بدهید

2-  لینک محصولاتتان را در شبکه های اجتماعی که عضو هستید، قرار دهید و از دوستانتان بخواهید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، تبلیغ فایل شما را انجام دهند.

3- به ادرس های ایمیلی که دسترسی دارید ایمیل ارسال کنید (توضیحات فایل ها و قیمت خرید را جداگانه ذکر نمائید)

4- درصورتیکه سایتی پربازدید که مشتریان فایل شما در آن حضور بسیاری دارند را می شناسید با سفارش تبلیغ فروش فایل هایتان را افزایش دهید

5-  در وبلاگ یا وبلاگ ها متعددی که دارید یا ایجاد می کنید در مورد هر فایل که در فروشگاه می فروشید یک مطلب بنویسید و ضمن معرفی فایل لینک آن را نیز برای خرید در پست وبلاگ بگذارید انجام این کار در وبلاگ های متعدد و برای هر فایل تاثیر مثبت در موتورهای جستجو دارد



چگونه محصول (فایل) را بهتر معرفی کنیم ؟

در هنگام ایجاد فایل جدید زمانیکه به فرم افزودن فایل در مدیریت فایل ها مراجعه کنید بخش های مختلفی جهت معرفی فایل درخواست می شود که آنها را با نکاتی خدمتتان معرفی می کنیم

ابتدا عنوان فایل:

در انتخاب عنوان فایل دقت کنید از کلمات کلیدی و مرتبط با فایل استفاده کنید از نوشتن یک کلمه یا دوکلمه خودداری کنید حداقل با چند کلمه کاملا مرتبط عنوان گویا و خوبی را انتخاب کنید ، مثلا در مورد یک گزارش کاروزی انتخاب دو کلمه گزارش کارورزی کافی نیست و بهتر است عنوان را کامل با ذکر موضوع و محل گزارش کارورزی به اینصورت انتخاب کنید: گزارش کارورزی حسابداری در کارخانه سیمان

بدین صورت یک عنوان کوتاه ولی با ذکر چند مشخصه فایل انتخاب کردید.

دقت کنید عنوان طولانی با کلمات اضافه تاثیر منفی دارد بهتر است از عنوان کوتاهی که چندین کلمه کاملا مرتبط با فایل دارد استفاده کنید.

قسمت بعدی توضیح کوتاه:
 

در توضیح کوتاه، دو جمله کوتاه راجع به فایل ذکر کنید، در این دو جمله کلمه هایی استفاده کنید که کاملا مربوط به این فایل هستند و بیشترین ارتباط را با محتوای فایل دارند


قسمت بعدی توضیحات بیشتر:

در این قسمت توضیحات کاملی از فایلی که میخواهید بفروشید قرار دهید. این قسمت باید خریدار را ترغیب به خرید نماید. (نبود توضیح و معرفی باعث عدم شناخت مشتری از فایل شما و در نتیجه عدم خرید می شود)

اگر چنین مشخصه هایی در فایل شما وجود دارد، حتما ذکر نمایئد:
1- لیست عناوین یا فهرست مطالب
2- چکیده یا خلاصه متنی از فایل
3- قابل ویرایش بدون فایل


دقت کنید توضیحاتی که ذکر می کنید با فایلی که فروخته می شود کاملا همخوانی داشته باشد.


دو قسمت بعدی قیمت فروش و پورسانت بازاریابی:

خودتان بهتر از هر کسی میدانید که فایلتان چه ارزشی دارد. هر چه موضوع فایلتان در اینترنت نایاب تر باشد امکان فروش با قیمت بالاتری را خواهید داشت.(برای فایل های رایگان قیمت صفر را در نظر بگیرید)

پورسانت بازاریابی به معنای ترغیب بازاریابان برای قرار دادن فایل شما در وبلاگ یا سایتشان می باشد. رنج پورسانت از 10 تا 50 درصد قیمت کل محصول می باشد.


قسمت بعدی راهنمای استفاده:

در این قسمت نحوه استفاده خاص یا شرایط خاص استفاده از فایل را ذکر نمایئد. (لازم نیست حتما پر شود)

 

قسمت محتوی فایل دانلودی:

اگر فایل شما از چندین بخش، جزء و یا قسمت مختلف تشکیل شده است و شما همه بخش ها یا فایل ها را به صورت یک فایل زیپ در آورده اید، آن قسمت ها یا بخش ها را در این قسمت ذکر کنید (لازم نیست حتما پر شود)

قسمت کلمات کلیدی:

در این دو قسمت که تاثیر زیادی در موتور های جستجو دارد باید بهترین کلمات را انتخاب کنید که کاملا مرتبط با فایل باشند (کلمات را با اینتر از هم جدا نمائید)

سعی کنید کلماتی را بنویسید که فکر میکنید یک کاربر برای رسیدن به فایل شما آن را در موتور جستجو سرچ می کند. از کلماتی عام مثل "دانلود فایل"، "دانلود"، "مقاله" و... استفاده نکیند.

سعی کنید از نگاه خریدار فایل بنگرید. برای رسیدن به این فایل، چه چیزی جستجو میکنید؟ از عنوان برای کلمه کلیدی به هیچ وجه استفاده نکنید. هرچند می توانید از بخشی از آن استفاده کنید.

قسمت آپلود فایل:

در این قسمت، فایل را از کامپیوتر انتخاب می نمائید. در مورد فایل های متعارف مثل ورد و پاورپوینت و پی دی اف نیازی نیست فایل را زیپ نمائید و آپلود فایل با فرمت ها مشکلی ندارد.

اگر فایل شما دارای قسمت های مختلف می باشد و یا فرمت به خصوصی دارد، ابتدا باید آن را در داخل کامپیوترتان با نرم افزار winrar زیپ یا رار نمائید و سپس فایل را برای آپلود قرار دهید

قسمت فرمت فایل اصلی:

همون طور که در بالا ذکر شد، گاهی اوقات لازم است فایل را زیپ نمائید. در این صورت مشاهده فرمت فایل اصلی برای خریدار امکان پذیر نیست. یا حتی ممکن است فایل شما دارای حجم زیادی بوده و شما بخواهید با زیپ نمودن آن قسمتی از حجم آن را کم نمائید. در این موارد فرمت فایل اصلی را وارد نمائید) مانند ppt , pptx , pdf , docx , doc و غیره(

قسمت تعداد صفحات فایل اصلی:

در این قسمت تعداد صفحات یا تعداد اسلایدهای فایل خود را وارد نمائید

قسمت قرار دادن تصویر یا گالری تصاویر:

در قسمت تصویر، عکس مناسبی از فایل مورد نظر را برای آپلود قرار دهید. دقت نمائید که عکس دارای سایز و کیفیت استاندارد  و خوب باشد (به شکل مربع باشد نه مستطیل).

در صورتی که تصویر مناسبی ندارید، از تصاویر پیشفرض استفاده کنید.

در قسمت گالری تصاویر، به غیر از عکس اصلی فایل که در بالا گفتیم، امکان آپلود 4 عکس دیگر برای مطمئن کردن خریدار از خرید، وجود دارد.


چه فایل هایی فروش بیشتری دارند ؟

هرچقدر فایلی که برای فروش می گذارید جامعیت استفاده و نیاز بیشتری را تامین کند فروش فایل بیشتر خواهد بود

بعضی فایل ها استفاده فصلی و دوره ای دارند مثل گزارش کارآموزی یا تحقیق که فصل تابستان معمولا فصل خوبی برای گزارش کارآموزی است یا پایان ترم های دانشگاهی فصلی خوبی برای فروش تحقیق های دانشجویی است.

بعضی فایل ها استفاده در مقطع های خاص زمانی دارند مثل کتاب و جزوه های کنکور یا سئوال های استخدامی که در زمان فراخوان های استخدامی فروش زیادی خواهند داشت.

بعضی فایل ها هر سال در دوره ای مشخص مخاطب خاص دارند مثل کلیدواژه های نظام مهندسی که هرسال ازمون آنها برگزار می شود

بعضی فایل ها فصل و دوره خاصی ندارند مثل نرم افزار ها و برنامه های کاربردی که بعضا مخاطب کمتری دارند ولی فروش انها هر ماه صورت می گیرد

طرح های کارآفرینی که اطلاعات به روزی دارند همیشه مورد نیاز سرمایه گذاران هستند.

ملزومات گرافیکی و طرح های لایه باز فتوشاپ و قالب های وب و اسکریپت های کاربردی جزو مواردی هستند همیشه مورد استفاده افراد متخصص هستند


اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
چگونگی قرار دادن فایل در جم فایل (برای فروش هرچه بیشتر)
http://gemfile.ir/article/2040/view

به ما اعتماد کنید

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی ثبت شده است.

درباره ما

تمام حقوق اين سايت محفوظ است. کپي برداري پيگرد قانوني دارد.